WEBOLDALAK

Weboldal készítés

Láthatóvá tesszük Önt és Cégét az online térben egy rendezett, könnyen áttekinthető, tetszetős WordPress alapú weboldallal. A honlapkészítés célja, hogy fotókkal, videókkal, leírásokkal megmutassuk, mitől egyedi az Ön szolgáltatása, miben jobb, mint mások és hogyan érhetik el Önt a potenciális vásárlók.
Első pillantásra nehéz feladatnak tűnhet meghatározni, milyen honlapra is van szükségünk. Ennek eldöntésében segít igényfelmérő űrlapunk kitöltése illetve a személyes megbeszélés, amely során átbeszéljük az Ön elvárásait, elképzeléseit, üzleti céljait.
Második lépcsőben elkészül egy webdesign terv, amely segít vizuálisan elképzelni, hogyan is fog kinézni az adott weboldal.
Összehangoljuk az Ön igényei által meghatározott funkciókat a céghez igazított design-nal, hogy végül a közös finomhangolás után megszülethessen az Ön cégének új online kirakata.

Weboldal készítés
weboldal korszerűsítés

Weboldal korszerűsítés

Nagyon gyorsan változnak a digitális trendek, a vásárlók szokásaival egyetemben. Muszáj magunknak is változnunk, hogy talpon maradhassunk.

A weboldal korszerűsítés során a meglévő alapelemeket új köntösbe öltöztetve tetszetősebb, hatékonyabb, gyorsabb weboldalt hozunk létre Önnek.

Miben segít ez?

Ugye, mi is mennyire szeretjük, ha gyorsan megtaláljuk a neten, amit keresünk, ha releváns információkhoz jutunk, ha könnyen, gyorsan tudunk navigálni az adott oldalon?
Ha meglévő weboldalunk nem tölti be ezt a funkcióját, az versenyhátrányt okoz nekünk, akár el is riaszthatja leendő ügyfeleinket.
Weboldal korszerűsítés előtt és után a látogatószámot, a remélt konverzió növekedést egzakt módon lehet mérni. Tehát pontosan láthatjuk, elértük-e a kívánt eredményt, vagy legalább jó úton járunk-e afelé, hogy elérjük.

Általánosságban elmondható, hogy a weboldal készítésre fordított összeg a működés során hatványozottan megtérül.

ONLINE MARKETING

Keresőoptimalizálás (SEO)

Felkerültünk a “digitális térképre”, de mégsem özönlenek a vásárlók? Meg is kell, hogy találjanak minket a rengeteg információ között, a kínálati dömpingben. Hogyan? Minél jobb helyen kell szerepelnünk a keresőben, eljutni minél több emberhez, hogy megismerjék, megkedveljék, megvásárolják a termékünket, igénybe vegyék a szolgáltatásainkat. Ebben is segítünk! A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a Google vagy más keresők találati listájára koncentrál. Körültekintő keresőoptimalizálással elősegíthető, hogy weboldalunk a megfelelő keresési kifejezések beírására megjelenjen a találati listán. Célunk természetesen a minél jobb helyezés elérése, hiszen a felhasználók többsége nem néz végig több tucat oldalnyi találatot.
keresőoptimalizálás
közösségi média

Közösségi média

Biztosan vannak olyan ügyfeleink, akik elsősorban a közösségi oldalakról tájékozódnak, ezért ezen a területen is fel kell építenünk a márka ismertségét. Legyünk jelen a közösségi médiában, hagyjunk nyomot, legyünk megjegyezhetőek és kikerülhetetlenek!

Ide tartoznak mindazok a közösségi platformok, ahol cégünkkel, termékünkkel, márkánkkal meg tudunk jelenni.
A Facebook például nemcsak a kapcsolattartást, hanem a tájékozódást is szolgálja, vannak generációk, amelyek számára elsődleges információszerző csatorna.
A hasonló platformok száma egyre népesebb.
Miért ne aknáznánk ki ezt a lehetőséget, hogy cégünkről, termékeinkről információt osszunk meg?
Itt is jelen kell lennünk, alapvető, hogy megtalálhatóak legyünk, de ezen túlmenően is vannak lehetőségeink újabb és újabb célcsoportok elérésére fizetős kampányokkal.

Kampánymenedzsment

És ha mindez még nem elég, mert gyorsabb, nagyobb eredményt szeretnénk?
Van erre is megoldás!
Pontosan célzott és időzített szakszerű Google Ads vagy például Facebook kampányokkal pontosan azokhoz szólhatunk, akik potenciális vásárlóink lehetnek.
Megjelentethetünk hirdetéseket a Google-ban, ilyenkor azért fizetünk, hogy adott kifejezésekre a mi tartalmunk jelenjen meg jó helyen a találatok között.
Ennek eszköze például a Google Ads, ahol a kattintásokért fizetünk.
Egy jól beállított kampány nagyobb elérést biztosít, több emberhez juttatja el az információinkat.
Az eredmények pontosan mérhetőek a Google Analytics beállításával.
Meghatározhatjuk, mennyit szeretnénk költeni erre a típusú hirdetésre és költéseinket folyamatosan nyomon tudjuk követni.

Kampánymenedzsment

ARCULAT, LOGÓ, GRAFIKAI TERVEZÉS

Arculattervezés

Arculattervezés

Most indul a cég, és kellene egy hatásos logó? Vagy meg kellene újítani a régit, mert meghaladta a kor? Együtt megtervezzük cége arculatát, logóját, és mi “vektorokba és pixelekbe” konvertáljuk azt. A letisztult és egyértelmű arculat a cég megjegyezhetőségében alapvető fontosságú. A fogyasztók felé rendkívül sok információ áramlik, több, mint amennyit az ember befogadni és észlelni képes.
A legtöbb ember a vizuális jeleket veszi észre először, ezért is nagyon fontos, milyen a cégünk logója, márkajele. Mennyire jellemzi a céget, mennyire megjegyezhető, maradandó.
Minél többször találkozunk egy márkajelzéssel akár nyomtatott, akár digitális formában, annál nagyobb az esély rá, hogy az emberek megjegyezzék azt. Persze ehhez ki kell tűnnünk a tömegből, különböznünk kell, úgy, hogy közben a trendeket sem hagyjuk figyelmen kívül.
Ha azt szeretnénk ,hogy az emberek megismerjenek bennünket, el kell érnünk, hogy már a logóról, betűtípusról, vizuális elemekről az adott brand jusson eszükbe.
Olyan egységes arculatot adunk az Ön cégének, ami elősegíti a köztudatba való beágyazódást és végső soron a forgalomnövekedést.

Kreatív szövegírás

Rengeteg információt zúdít a felhasználóra az internet. Elengedhetetlen, hogy olyan szöveget jelentessünk meg a weboldalunkon, ami megragadja az emberek figyelmét, könnyen érthető és lehetőleg az általunk elvárt cselekvésre ösztönöz.

A nyelvtanilag és logikailag helyes, jól tagolt szövegek nyilvánosságra hozatala alapvető elvárás, de önmagában még nem elegendő.
Ezen túlmenően a szövegünknek figyelemfelkeltőnek, érdekesnek, lehetőleg egyedinek kell lennie ahhoz, hogy valóban el is olvassa a célcsoportunk.
Az igazi kihívás pedig olyan szöveg létrehozása, amire a kellő pillanatban emlékszik is az olvasó, elvezetve őt az áhított pillanathoz, amikor is a homlokára csap, és a problémájára való megoldást keresve a mi honlapunk nevét pötyögi be a telefonjába.

kreatív szövegírás